Hoge temperaturen en maar schrijven


Wat een maandag. Terwijl de temperatuur de hoogte inging, zette ik me aan de computer om schrijfwerk te verrichten. Veel schrijfwerk. Teksten voor op flyers, in een infobrochure, een draaiboek voor een nieuwe workshop voor een school, een voorbereiding voor een vergadering. Facturen die gemaakt moesten worden en verstuurd. Foto's maken en doorsturen. Eerlijk, mijn hoofd liep over toen ik klaar was. Ik moest echt even weer terug landen. Ideaal is daarvoor is een fietstochtje. Dat heb ik ook gemaakt, al was het maar heel even naar de muziekschool en terug om Mare te gaan halen. Het zijn daar de laatste lessen. Een schooljaar, knip, het is voorbij gevlogen. Corneel heeft morgen zijn laatste examen. Ook dat zit er weer op. 

De laatste wolbollen die ik kleurde met saffraan zijn gemaakt. Morgen worden ze opgehaald. Wat een avontuur was het om ze te kleuren. Hoe mooi zijn ze geworden. Diepgeel. Of botergeel, zoals je wil. Echt een mooie kleur. Toch bijzonder wat er allemaal kan met producten uit de natuur. 

De lelie is aan het openkomen in ons poeltje. Dieproze. Altijd plopt dan het liedje in mijn hoofd dat gespeeld wordt bij de dansende elfjes in de Efteling.... tadatada... Ken je dat?!

Ik hoop dat je verkoeling hebt met deze temperaturen. Drink je genoeg?! Want daar doe je jouw lichaam een groot plezier mee.

Veel liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts van deze blog

Heksenhoedje

Zomerse zaterdag vol muziek

Maandag: een dag om te vertragen