You’re mad. Bonkers. Off your head. But I’ll tell you a secret… All of the best people are.

Hallo,

het verhaal van Alice in Wonderland, het blijft één van mijn grote favoriete. Ik kreeg van mijn meter als klein meisje het boek cadeau en sindsdien heb ik het regelmatig gelezen, in allerlei versies. Ondertussen staan er al heel wat exemplaren op mijn boekenplank te blinken. Zo fijn om ze regelmatig eens vast te nemen en er door te bladeren. Of het nog eens te lezen.


Dus kon het spinnen van wol geïnspireerd op het verhaal niet uitblijven. Ik heb me er al zo mee geamuseerd. Het is een mengeling geworden van allerlei kleurtjes die telkens voor een verrassing zorgen. Nieuwsgierig maakt. Een mooi effect geeft.

De eerste strengen zijn klaar. Zodra ze helemaal droog zijn van het stomen, ga ik er proeflapjes mee breien en kan ik de wol online zetten.

Ik kijk zo uit naar jouw creaties ermee!

En denk er aan...

You’re mad. Bonkers. Off your head. But I’ll tell you a secret… All of the best people are.

Liefs,
Sofie

Reacties

Populaire posts