Wildertse wol

Hallo,

Zo, de zeer spannende dag is voorbij. De eerste schooldag. Het is beter gegaan dan vorig jaar. Allebei zijn ze ook enthousiast terug thuis gekomen. Ook fijn. Natuurlijk zijn ze moe, maar dat is begrijpelijk na 2 maanden rustig aan doen. 

Vandaag dus zonder. Nou ja, van 9.00 tot 15.00 dan. Dat betekent hard doorwerken om zoveel mogelijk gedaan te hebben. Veel meters draad heb ik vandaag gemaakt. Ter voorbereiding van mijn cursus 'kleuren met natuurlijke materialen' die 24 september start. Elke cursist krijgt van mij een streng wol om te kleuren. Elke les een nieuwe en daar kruipt natuurlijk veel werk in. Tijdens de afgelopen 2 maanden was er geen ruimte om hieraan te werken. Nu des te meer.

Vanavond heb ik nog de maandkalender gemaakt om de maanstanden op te noteren en wanneer de zon opkomt en ondergaat. De dagen beginnen al serieus te korten. Je merkt dat ook, hè. Een maand geleden zaten we nog buiten zonder licht. Nu is het voor 21.00 al donker. Morgen is het nieuwe maan. Nieuwe intenties maken. Nadenken en stilstaan bij wat ik graag de komende maand wil verwezelijken. Een moment om in mezelf te keren. Even tot rust te komen. 

Ook is het morgen een drukke dag met de hobby's die weer beginnen. 

Nu nog even breien aan de 'Wildertse sjaal'. 

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts