Productieve dinsdag

Hallo,

Na een onrustige nacht, toch maar de koe bij de horens gevat en aan de dag begonnen. Zaterdag ga ik voor tijdens een begrafenis en vandaag maakte ik het draaiboek voor de dienst, na het condoleancegesprek van gisteren. Het is altijd een zoektocht naar de juiste teksten om er een persoonlijk afscheid van te maken. Passend bij de overleden persoon en als steun voor de nabestaanden. Hopelijk geeft dat troost. 

Nadien had ik een gesprek op het Karrenmuseum waar ik bestuurder ben. Een bijzondere plek met bijzondere mensen die allemaal een passie hebben voor cultureel erfgoed. Ik kom daar graag. Morgen weer om samen met kindjes stokpaardjes te maken. Heel uiteenlopend, heel inspirerend. 

We (mijn man en ik) hebben samen nog een fijne wandeling gemaakt. Dat doet deugd en maakt onze hoofden leeg. Bovendien wonen we in een mooie omgeving waar er altijd van alles te zien is. 

Ik twijnde ook nog wol, ter voorbereiding van mijn spincursus die eind september weer van start gaat. De strengen wol kleuren we met natuurlijke materialen. Elke les een andere kleur. Fijn om te doen.

Na een leuke celloles, hebben we samen nog de overschot van de taart opgegeten. Fijn om de dag zo af te sluiten.

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts