Wollige dinsdag

Hallo,

Een nieuwe dag. Ik begon de dag met een yoga sessie. Na een tijdje stil te hebben gelegen, heb ik het opnieuw opgepakt. Ik doe het rustig aan. Terug naar beginnersniveau om blessures te voorkomen en mijn lichaam terug te laten wennen aan de oefeningen. Want het doet wel deugd. Ook voor mijn rug. Na nog een paar meters te hebben gesponnen was het tijd om de workshop vilten te geven. Wat een creativiteit! Ik sta er telkens van versteld hoeveel mensen er creativiteit in zich hebben, jong en oud. Ik werk zo graag met wol. Dat is echt mijn ding. Op te spinnen, haken, breien, vilten, weven. De mogelijkheden zijn oneindig, ook om mijn creativiteit op los te laten. En ja, voor mij is de traagheid ook belangrijk. De wereld draait al zo snel, voor mij mag het trager. Ik geniet daar dan bewuster van en dat brengt me rust. Ook om mijn eigen kledij te maken van een natuurlijk product is een stimulans. Vanavond nestel ik me met onze kinderen op de bank. Om te breien en naar een film te kijken.

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts