Rustig creatief begin


Hallo,

Vandaag weer de eerste dag van de week. Al lijken de dagen in één te vloeien tijdens de vakantie. Na een rustig begin met een bezoek aan denof (we huren een stuk grond om te bewerken als extra stuk moestuin) en een bak (letterlijk want we rijden altijd met de bakfiets) vol met groenten terug naar huis. De meeste groenten zitten al in de vriezer. De kolen moet ik nog klaar maken om in te vriezen (das gemakkelijk voor tijdens de week) maar het is daar nu even te warm voor. 

In de namiddag dook Mare het zwembad in en Corneel zocht een koel plekje in huis op. Hij houdt niet van de felheid van de zon.
Ik heb heerlijk gevilt deze namiddag. Zo fijn om te doen. Ik heb voor elke dag een armband gemaakt en een doekje voor op tafel. Elke dag verander ik dat naar de kleur van de dag. Ook de kaarsjes pas ik aan. Dat geeft gelijk een andere sfeer in huis. 

Het was een rustige fijne creatieve dag vandaag.

Liefs,

Sofie 

Reacties

Populaire posts