Nieuwe technieken

Hallo,

Ik ben gek op wol, maar dat wist je al. Wist je ook dat ik hou van nieuwe technieken uitproberen? Van het creatieve maakproces? Eigenlijk meer van het resultaat zelf. Ergens mee prullen en me er dan helemaal in verliezen. Er in gedachten compleet in opgaan. De rest van de wereld even helemaal vergeten. Het zijn nu erg intense dagen voor onze kinderen. De laatste dagen van de vakantie. Het weer naar school gaan. Veel onzekerheid. Dan vragen ze, en krijgen ze, veel houvast. Ook letterlijk. Zeker Mare. Die heeft letterlijk een hand nodig, een knuffel, warmte, geborgenheid, een veilige plek. Dat is dicht bij mij. Corneel heeft dan weer nood aan antwoorden op zijn vele vragen. Ik probeer ze het alletwee te geven. Zoveel ik kan. Dat is intens. Dan is het fijn dat ik momenten heb om me compleet te verliezen in een nieuwe techniek. Niet overdag, maar bijvoorbeeld nu, in bed. Of morgenvroeg voor ze wakker zijn. Dat laadt mijn batterij op. Want die heb ik nodig om ze alles te geven wat ze nodig hebben.

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts