Armbandjes maken

Hallo,

Vandaag mocht ik een workshop 'armbandjes maken' geven bij Tatteljee. Zij richten speelateliers in. Een mooi initiatief waar kinderen 's ochtends opgevangen worden door enthousiaste monitors, in de ochtend een creatieve workshop volgen, samen boterhammen eten en in de namiddag nog een creatieve workshop. Een mooie invulling voor dagopvang. Vandaag gaf ik dus een workshop op armbandjes te maken. We begonnen met Kumihimo. Met behulp van een kartonnen schijfje maak je al snel een armbandje. Dan maakten we nog armbandjes met macraméknopen. Ik wou nog vilten, maar de tijd was te kort. Lekker zitten buiten in het zonnetje was het een fijne ochtend. Leuk om te zien dat iedereen bezig was en armbandjes had gemaakt. Daarvoor doe ik zo een workshops. Om iedereen nieuwe dingen aan te leren, om samen creativiteit te ontdekken en vooral een leuke ontspannende tijd samen te hebben. 

Morgen weer eentje. Dan ga ik samen met een groep jong en oud vilten.

Liefs, 

Sofie

Reacties

Populaire posts