Zonnige maandag

Hallo,

Een zomerse maandag. Na zoveel weken van grijs, grauw, nat weer doet het zo een deugd om van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat buiten te kunnen zijn. Al beken ik eerlijk, dat ik deze middag even een dutje heb gedaan op de zetel. Mijn gemiddelde slaapuren zit op een 2 tot 3 uur per nacht en vanmiddag was ik ineens zo moe, dat ik op de zetel ben omgevallen. Na een dutje was de meeste vermoeidheid wel verdwenen, al ben ik rest van de dag een beetje duf geweest. 

Ik ben vandaag gestart aan een opdracht met witte wol. Het spint zo lekker. Het is ontzettende zachte mooie wol. Net vettig genoeg door het wolvet. Mooie lange plukken om te spinnen. De eerste spoel zit weeral bijna vol. Het is een opdracht op een sjaal van te breien voor de zoon van de eigenaars van de schapen. Hoe leuk is dat?!

Een fijne dag was het.

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts