Wat een geweldige dag

Hallo,

Het was puffen en zweten, een warme zonnige dinsdag. Ik gaf vandaag een workshop hapa zome met meer dan 40 deelnemers. Geweldige sfeer. Fijn om mama's en papa's samen met hun kinderen bezig te zien met de techniek die ik hen aanleerden. Wat een creatieviteit in een ontspannende sfeer. Voor mij belangrijk. Dat geeft me energie. 

In de namiddag werd er duchtig geplonst in het zwembadje. Na het avondeten stapten Dieter en Corneel op hun fiets want ze doen aan geocaching. Dat hen op verrassende plekjes brengt. 

Terwijl knutselde Mare een mysterie box in elkaar met allerlei items in het panda thema, haar favoriete dier. En zat ik bij haar om te breien en gezellig te babbelen.

Is het een flitsende dag of avond geweest? Tja nee. Maar wel een hele waardevolle, verbindende dag. Een dag waarvan we allemaal kunnen genieten. Een dag waarbij tijd geen rol speelt. Rustig aan. Leuke dingen doen. Lekker eten. Een babbeltje. 

Een dag om te koesteren.

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts