Pure maandag

Hallo,

Een rustige dag, vandaag. We zijn begonnen aan onze vakantie routine. Dat zorgt al voor rust. Ook bij mij. 

Vandaag ging ik voor bij een uitvaart. Afscheid, dat is voor ons mensen moeilijk. Toch krijgen we er allemaal op een bepaald moment mee te maken. Het kan troost bieden wanneer je afscheid kan nemen op een manier die bij je past. Het evangelie kwam uit het boek Spreuken en is een ode aan de sterke moeder en vrouw. Een zeer sprekende tekst. Ook die staan er in de bijbel, al komen die tijdens gewone diensten jammer genoeg minder aan bod.

Ik spon vandaag nog verder aan mijn witte wol voor een trui die ik aan het breien ben. De tweede spoel begint al aardig vol te geraken.

Ook werkte ik mijn workshops uit die allemaal in het teken staan van werken in en met de natuur. Ik zal je er later meer over vertellen.

En oh ja, een geluksmomentje was er toen we kraakverse spinazie aten uit onze eigen tuin. 

Veel liefs,
Sofie

Liefde in woord en daad tijdens het dagelijks leven

Reacties

Populaire posts