Nagenieten

Hallo,

Terwijl ik dit schrijf, zit ik op ons terras terwijl Dieter een potje aan het voetballen is met onze kinderen. Het is avond en de zon schijnt nog volop. Ik heb een lekker kopje koffie gezet in mijn favoriete Winnie the Pooh mok en ben aan het genieten. Ik heb vandaag mijn spinnenwiel weer in gang gezet om nog verder te werken aan de vachten. Terwijl het achtste boek van de reeks 'de grijze jager' van John Flanagan in muj oren werd verteld. Een mooi verhaal. Spannend. Goed verteld. 

Het was ook de dag na het Pairi Daiza avontuur. Nagenieten van de vele dieren die we hebben gezien. De mooie gebouwen, de vele planten. Ook het enthousiasme van onze kinderen. De verwondering. Het blijdschap toen ze de panda's en olifanten zagen. 

Vandaag had Mare ook een pandadag. Verkleed in zwart wit met een wit gezichtje en zwarte tekening. Ze heeft ook drie schilderijtjes gemaakt van panda's. Hoe fijn. 

Zo gaan we slapen. De vermoeidheid zit nog in ons lijf en de vele indrukken. Dromen van knuffelen met panda's en rijden op olifanten.

Liefs,
Sofie

Reacties

Populaire posts