Je eigen plantenhanger

Hallo,

Ik ben gek op planten. Ook voor binnen. Overal in huis kan je ze vinden. Allerlei soorten ook. Ik kweek ze ook zelf. Vorig jaar heb ik heel veel zaadjes van mijn rozen geplant. Die ik oogstte uit rozenbottels. Mijn geduld werd beloond want er is 1 rozenplantje uit gekomen. Zo leuk. Ik heb ze dus in allerlei soorten en maten. 

Plekjes om ze weg te zetten, beginnen dan ook vol te geraken. Daarom zoek ik naar creatieve oplossingen. Die vond ik. Voor mijn hangplantjes maakte ik een hanger met materiaal dat ik nog had staan. Een tak vond ik in ons stukje bos helemaal achter in onze tuin. Voor de draad gebruikte ik mijn eigen handgesponnen wol. De glazen potjes zijn lege yoghurtpotjes. Ik heb er een doos vol van. Altijd handig om kleine plantjes in te zetten, als waterpotje voor de verfborstels,... en dus ook om hangers mee te maken. Gewoon alles aan elkaar knopen en klaar. Het was op 10 minuutjes gemaakt. Ze hangt nu mooi in de gang. 

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts