Een zalige vakantiedag

Hallo,

Wat een zalige vakantiedag. Het was een ongelofelijke mooie ochtend. De zon kwam op en scheen op onze lavendel. De hommels waren al vroeg aan het zoemen. Ik heb met mijn gezicht in de zon gestaan om de stralen te voelen. Dat voelde zo fijn. Mijn spinnenwiel heeft vandaag ook vele toeren gedraaid. De eerste bruine vacht schiet al goed op. 

Ondertussen heb ik mijn Noorse trui die ik aan het breien ben op 1 rondbreinaald gezet en ben ik begonnen aan de pas. Ze wordt zo mooi! Kleurpatronen breien vind ik heel leuk om te doen. De afwisseling. Omdat ik me er erg voor concentreer, kan ik me ook alleen daar mee bezig houden, een goede meditatie oefening eigenlijk. Of focus oefening. Of anti pieker moment. 

De kindjes hebben vandaag veel bordspelletjes gespeeld. Ze zijn erg vindingrijk... lees 'vals' spelen. Al is dat ook een vorm van slim denken. Al denken ze daar allebei van mekaar heel anders over, natuurlijk.

Terwijl we wandelden kon het deeg voor de oliebollen gisten. Want die stonden op de menu vanavond. Lekker. Ook gemakkelijk lekker. Comfort food. Mag ook wel eens. 's Middags aten we al veel verse groenten uit de tuin. 

Ik geniet van zo een dagen. Fijne momenten. 

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts