Confetti


Hallo,

Je zal misschien wel denken, maakt ze niks spannends mee om over te schrijven? Want vandaag was een dag zoals gisteren. Met de kindjes een spelletje spelen (ik heb ze een kaartspelletje geleerd uit mijn jeugd), wol spinnen, eten klaar maken en ik ben met de familie van een overleden persoon een condoleancegesprek gaan voeren, want zaterdag ga ik een begrafenis voor. Eigenlijk is het geen gesprek, want veel zeg ik niet. Ik luister vooral. Naar verdriet en ook naar herinneringen. Vaak zijn dit hele mooie intense momenten voor de familie waarbij ze samen komen om over hun geliefde te praten, over diens leven en biedt het ook troost om dat samen te kunnen doen. En ik ben heel dankbaar dat ik daarin een heel klein steentje aan kan bijdragen. 

Vanavond hebben we de dag samen afgesloten met de tekening van de dag. Ik had weinig inspiratie omdat ik erg moe ben. Dus is het een confettitekening geworden. En ook dat is ok. 

Liefs, Sofie 

Reacties

Populaire posts