Een zomeravond

Hallo,

Na weken grijs weer is het zo fijn om 's avonds buiten te kunnen zitten. Vanavond is bijzonder. Want Mare, ons dochtertje van 8, slaapt een nachtje op school met haar klas. Ze sliep al wel ergens anders als we op reis waren, maar dit is de eerste keer zonder ons. Ze vond het heel erg spannend, al had ze er wel zin in. Wel een beetje raar nu ze er niet is. Ik heb een briefje in haar tas gestopt om haar veel plezier te wensen. Ook haar broer, Corneel, schreef er zijn wens op en haar papa ook. Dus vanavond zijn we met drietjes. Terwijl Dieter het houten sterretje schuurt voor juf Emily, de juf waar Mare creatieve les bij volgde, brei ik verder aan mijn poederroze vestje. Ik wil het af hebben tegen de feestdagen om te dragen op een rokje. Ik heb nog even maar het breien in dit patroon gaat traag, al heeft het ook iets medidatief. Altijd afwisselend tussen 2 steken. Zo nog even de was van de draad halen, want met dit weer droog het goed buiten en dan fijn naar bed toe.

Liefs,

Sofie



Reacties

Populaire posts