Een stralende wandeling

Hallo,

Vandaag was het zo ver. Ik had met mezelf afgesproken dat ik te voet naar het station van Wildert zou wandelen, als uitdaging. Ik wandel al even het blokje rond en nu was het tijd op een langere afstand te doen. Vier kilometer. Misschien denk je, nou ja, vier kilometer is toch niet zo een hele grote afstand, integendeel. Wel voor iemand met een rug die vast staat en een chronische ontstoken heupspier. Voor mij dus een uitdaging. Voor mezelf. Op mezelf de boost te geven dat ik ook een doel kan bereiken. Ik heb heel lang het tegendeel te horen gekregen. Iets waar ik nog altijd dagelijks mee worstel. Het ging dus veel dieper dan de 4 kilometer wandelen. Het was fijn onderweg. Mooie bloemen gezien in de berm. Veel vogels horen fluiten. Fijn in de zon. Die straalde, en ik ook toen ik bij het station aan kwam. 

Veel liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts