Cake en een gouden randje

Hallo,

Vandaag begon mijn dag met het bakken van een Engelse appelcake. Daarvoor had ik bakkerskruiden nodig. Een mengsel van nootmuskaat, gember, gemalen kruidnagel en kaneel. Specerijen die ik afzonderlijk in mijn kruidenkast heb staan. Ik heb van elks een koffielepel genomen, in een potje gedaan, eens goed geschud en tadaa daar waren de bakkerskruiden. De cake zelf is zeer goed gelukt. Smaakt echt heel lekker. 

's Middags haalde ik Mare op van school na haar logeerpartij daar. Hoewel ze ons gemist had, was het wel heel leuk geweest. Zo trots op haar. En die trots groeidde alleen maar want vandaag kreeg ze haar getuigschrift van de eerste graad van dans en beeldende kunst, dat ze volgt bij Muzarto, de muziekacademie. Ze is de afgelopen 2 jaar zo gegroeid in haar zelfvertrouwen. En dat is veel waardevoller dan welk papier dan ook. 

Een bijzondere dag.

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts