Pompoentje?

Ik haakte vandaag dit leuke paar oorbellen. Pompoenen... ik vind het een geweldige vrucht. Super gemakkelijk om te kweken en lekker. Vooral de pompoensoep is hier erg in trek. Ik leg in de herfst ook altijd een paar aan de voordeur om die wat op te leuken. En ja, de herfst komt eraan! Jeetje wat een weer vandaag. Zon, wind, hagel en regen die met bakken uit de lucht viel. Enkele weken geleden kreunden we nog van de hitte. Nu is het van de nattigheid. Erg vind ik het eigenlijk niet. Het hoort er gewoon bij. (Al is een overstroming natuurlijk verschrikkelijk!) 

Vandaag heb ik ook voor de eerste keer weer de kachel aan. Gezellige warmte. Mijn dikke sokken en mijn met mijn handen gehaakt dik deken. Heerlijk om onder weg te kruipen. En ja, om in t slaap te vallen...

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts