Leven is een allegaartje.

Wat een rollercoaster aan emoties vandaag. Die eigenlijk al vannacht begon met Corneel die tussen ons in sliep en Mare die huilde in haar slaap. Van de buikpijn. Geen school voor haar vandaag, wel heel veel toiletbezoeken en buikpijn... ze was er erg ellendig door. Gelukkig kon ze terecht bij mijn ouders want we vandaag namen we afscheid van een zeer sterke vrouw die een dappere maar ongelijke strijd voerde tegen kanker. Dat raakt een mens. En het doet beseffen hoe vluchtig ons leven eigenlijk is. 

En dan ineens was er ook het telefoontje en kon ik een spinnenwiel kopen. Een hele goede tweedehands en maakte ik kennis met een hele lieve vrouw, om tot de conclusie te komen dat we meer gemeen hadden dan alleen maar een passie voor wol en spinnen. Fijn. 

Ik tekende samen met Mare tussen de toiletbezoeken door nog figuurtjes uit 'het eerste stap voor stap tekenboek' uitgegeven bij Lannoo. Leuk, duidelijke tekeningen, stap voor stap uitgelegd.

En nu ga ik genieten van een kopje koffie om alle indrukken te laten landen...

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts