Een rustige zondag

Wat een heerlijke rustige zondag. Het regent buiten. Binnen hebben we het lekker gezellig gemaakt met kaarsjes en de kachel die brandt. Een lekker warm drankje is er ook. Ik ben tegenwoordig gek op dirty chai latte. Je koopt dat in poedervorm (een kruidenmengeling), oplossen in melk, melk opschuimen, koffie erop en heerlijk genieten. Op zondag is er ook een stukje taart. Lekker. En we hebben allemaal ons huispakjes aan. Gemakkelijk. Behalve Dieter, want die is aan het werk. Ja, op een zondag met de late shift gaan werken. Het is geen pretje...

Ik haak ook verder aan mijn Beatrix blanket. Na een moeizame start lukt het nu aardig. Het patroon begint zich te vormen. Mooi, hè.

Vandaag aten we vegetarisch. Spinazieburgers en courgettekoekjes, zelfgemaakt met groenten uit denof. Lekker en het is een welkome, gezonde afwisseling. Al ging het er bij Mare niet zo vlotjes binnen. Ze is niet zo een groeteneter. Ieder zijn voorkeur, toch?! Corneel en Dieter (en ik ook) zijn dan weer wel fan. Las jij ook wel eens vegetarische dagen in? 

Ik kruip nog even op de zetel met een nieuw luisterboek onder een dekentje. Genietend van een trage zondag.

Liefs,

Sofie


Reacties

Populaire posts