De laatste honderd

Wat een mooie laatste zomerdag vandaag. Morgen begint de astronomische herfst. Blaadjes die verkleuren, vroeger donker, paddestoelen die uit de grond schieten. Fijn seizoen. Maar dus vandaag nog genieten van een heerlijk warm zonnetje! 

En het is ook een bijzondere dag, want vandaag is het nog precies honderd dagen en dan is het jaar voorbij. De laatste 100 van 2022. Laat elke dag dan maar tellen, toch?!

Deze ochtend heb ik samengezeten met de directeur van het Karrenmuseum (ik vervul de functie van voorzitter) om te werken aan het beleidsplan. Vandaag stonden de strategische doelstellingen op het programma. Wat een ei om te leggen... nou ja, zeg maar eieren... en hele nest vol. Een pittige oefening om te doen, maar nodig om constructief te werken aan een uitdagend museum. Mijn hoofd zat vol. Gelukkig kom ik tot rust achter mijn spinnenwiel en van de warmte van de zon. Mooie, uitdagende dag...

Liefs,

Sofie
 

Reacties

Populaire posts