Zon, zwembad en trui breien. 2 augustus 2022

Vandaag was het warm. Ik kan daar niet zo goed tegen. Onze kinderen ook niet zo. Vandaar dat we de middag altijd binnen doorbrengen tot een uur of vijf. En dan plonsen we ons zwembadje in (we hebben een inniemiennie ding, waar een bodempje water in kan, en das prima voor een paar uurtjes spetter plezier) Nou ja, we, dan bedoel ik Mare en ik. Corneel heeft er 1 teen ingestopt maar voor hem was het te koud. Die heeft zich prima vermaakt met een stripboek van Suske en Wiske. Deze ochtend hebben we een dode vleermuis gevonden op het tuinpad. Jammer, voor het diertje, maar ook wel interessant om een vleermuisje van dichtbij te kunnen zien. Vorig jaar zat er eentje in de gang binnen. Dat was minder om eerlijk te zijn. Maar gelukkig hebben we het kunnen vangen met een schepnet en veilig kunnen buiten zetten. En dan maar het raam op de gang dichtgedaan. Dat helpt natuurlijk om vleermuizen buiten te houden (al stond het op kiep en niet helemaal open) 

Ik heb nog een beetje verder gewerkt aan mijn Shetland trui van Trollenwol. Het patroon begint zich al mooi te vormen, zoals je kan zien op de foto.

En verder.... gewoon helemaal niks. Wat drinken, wat babbelen, een was op de draad hangen, beetje poetsen. Vakantiemodus. En das heel erg welkom!

Fijne avond,

Liefs,

Sofie


Reacties

Populaire posts