Zilvere alpacawol. 01 augustus 2022

 

Vandaag nam ik een vroege start. Ik was vroeg wakker (om 5.00) en dan had ik de keuze óf ik kroop terug in bed (in slaap vallen voor nog een paar uur en me vervolgens heel de dag brak voelen) óf ik stond op en zette me na een paar slokken stevige koffie achter mijn spinmachine. Het pikte wel een beetje, maar dat was maar even. Resultaat is wel dat de grijze vacht ook klaar is en ik morgen de strengen kan wassen. Om dan te vertrekken naar de klant. Ze zijn heel mooi geworden, in de kleuren wit, caramel en zilver. En heel zacht. De vachten waren dan ook van prima kwaliteit! 

Ik heb ook nog fluffy pannenkoeken gebakken. Heerlijk luchtig door de opgeklopte eiwitten die er in zitten (met dank aan onze kippendames voor de eitjes) Superlekker met een laagje bramenconfituur. 

Nog even genieten van een mooie zonsondergang en morgen weer een nieuwe dag.

Fijne avond,

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts