Wat brengt jou vreugde? 12 augustus 2022

We hebben nog laat buiten gezeten gisteren en wel 7 vallende sterren gezien. Hoe fantastisch! Komende nacht is het hoogtepunt dus wie weet zien we er nog meer. Het heeft iets magisch en leuk om samen te doen! Na een korte nacht met twee kindjes die niet konden slapen en nood hadden aan knuffels, is het een goed gevulde dag geworden. De gewone dingen, hout hakken (we zijn een voorraad aan het aanleggen voor de komende winters), brood bakken (met twee tegelijk, eentje om gelijk op te eten, het andere verdwijnt in de vriezer voor later) van speltbloem, het huis is weer gepoetst en 3 wawmachines later is de wasstapel weer geminderd. 
Ik verdiepte me vandaag ook in Ignatius van Loyola, een spirituele persoon en oprichter van de jezuïeten orde. Hij vroeg zich af waarin je vreugde vindt tijdens je dagelijks activiteiten. Een heel actueel thema met de vele burnouts. Ik ga er nog meer over lezen en nadenken want het zijn belangrijke vragen om ook aan mezelf te stellen. 
Vandaag testte ik ook een nieuwe steek uit. Met afhalrn, omslagen en samenbreien. Ik heb er maar meteen een sjaaltje van gemaakt. Best een mooie steek vind je niet als je op de foto kijkt?

Zo en nu ga  ik me klaar zetten voor de volle maan en vallende sterren.

Liefs,
Sofie

Reacties

Populaire posts