Spinnen. 16 augustus 2022

Vandaag liet ik het wiel van mijn spinnenwiel weer draaien om alpacawol te maken. Buiten onder de bomen, heerlijk in de schaduw. De afgelopen dagen was het te warm om te spinnen. Mijn spoel begint al aardig vol te geraken. Morgen ga ik wol leveren aan een klant. Dat is altijd een beetje spannend... 

Ook heb ik nog speltbroden gebakken, boontjes in de vriezer gestopt, kledij gewassen (een never ending story), eten klaar gemaakt (kip met rijst en allemaal groenten uit denof). Spulletjes voor school bestelt want over een paar weekjes gaat die ook weer open. En mijn derde kerstbal is klaar. Dat breit zo vlot en het resultaat is geweldig. Ook heb ik een idee voor een volgend breiproject, maar dat moet nog even wachten. 

Ook hebben we onze watermeloen geoogst en wauw wat was die lekker! 

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts