Pauwensteek. 20 augutus 2022


Wat een fijne dag is het geweest! Wasjes gedraaid en door de zon en de wind droogde die goed aan de waslijn, strijk weggewerkt, lekker gegeten (kip uit de oven met zoete aardappelfrietjes en een salade van tomaat). Vanmiddag is de man naar het werk vertrokken en de kindjes en ik naar denof om daar groenten te gaan halen voor een grote pot soep. Er zit prei, ajuin, courgette, rode biet, knolselder, wortel in en tomatenpuree (zelf ingemaakte). Een deel gaat de vriezer in voor deze winter en een deel hebben we opgegeten met versgedraaide balletjes erin. Zo lekker!

En zo vliegt de dag maar voorbij. Ik geniet met volle teugen, maar heb soms ook een steekje in mijn hart als ik bedenk hoe snel de tijd gaat. Dan kijk ik naar onze kindjes en kan me er erg over verwonderen hoe groot ze al geworden zijn....

De titel van dit berichtje is 'pauwensteek'. Daar wil ik het nog even over hebben. In een eerder bericht heb ik er ook al over geschreven. Ik ben er een sjaal mee aan het breien en na een paar herhalen van de steek heb ik nu het gevoel dat ie er in zit. Wat vind jij ervan als je kijkt naar de foto?

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts