Moederdag. 15 augustus 2022

Vandaag is het onze lieve vrouw tenhemelopneming oftewel in Antwerpen moederdag. En wat ben ik verwend vandaag! Met een heerlijke koffie op bed, dikke knuffels van onze kindjes, tekeningen, 2 nieuwe teollbeads voor mijn verzameling, heerlijk eten, taart,... mama zijn, nee, ik ga zeker niet zeggen dat het altijd rozengeur en manenschijn is. Verrevan, soms een grote uitdaging en ja ook een verantwoordelijkheid. En het mooiste wat er is. Ik ben zo dankbaar dat ik mama ben kunnen worden. Het was niet evident. De rolercoaster van fertiliteit is mijn helaas van binnen en van buiten bekend. Maar het heeft mij en mijn man twee schatten van kinderen gegeven. 

Ik heb ook nog een derde kerstbal op mijn naalden gezet. Patronen zijn Arne en Carlos, mijn favoriete designers.


Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts