Goude maandag. 8 augustus 2022

En daar is de verse week weer. De dagen vliegen zo maar voorbij. Vandaag werd heel erg vroeg wakker. Het was nong donker buiten. Ik heb me dan maar achter de strijkplank gezet om de strijk weg te werken, want daar was het dit weekend niet van gekomen. Op zaterdag strijk ik, maar ik verzorgde toen 2 diensten in de kerk en zondag is voor ons een we doen niets in de tuin of huis dag. Het voelde ook nog lekker fris. De kindjes waren net wakker toen het klaar was en ook het toilet was tegen die tijd gemaakt door de handige man in huis. (Gelukkig hebben we er ook eentje boven, nog maar pas, hoor, maar hoe handig was dat!) En dan moesten we naar boven want Mare wou graag een verrassing voorbereiden. Hoe leuk! Het werd een lekker ontbijt en Corneel had zelf een stukje gecomponeerd op zijn orgel. Dat zijn goude momenten....

Puzzelen, samen knutselen, spelen, een bezoekje aan de tandarts, spinnen, kerstbal afbreien (op de foto zie je dat ik ze vul met restjes alpacawol) en vanavond was het kindjesrestaurant geopend. Dan maken ze voor ons eten klaar. En dit keer waren het croquet monsieurs. De klassiekers met hesp en kaas en met pesto en mozzarella. Terwijl er lounge muziek klonk. 

Het zijn geen grootse dingen. Geen spectaculaire belevenissen. Maar voor mij maken net die dingen een wereld van verschil.

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts