Eindelijk regen. 17 augustus 2022

 

Wat een verschil in weer met gisteren en hoe welkom is de regen voor de natuur! Ik ben echt blij dat het regent. Goed voor alle plantjes, omnde regenput weer bij te vullen en voor meer energie, want ik voelde me door de warmte uitgeput. Alsof die onder mijn huid was gaan zitten.

Vandaag bracht ik een stapel strengen wol naar een klant. Dat is altijd een spannend moment, tenslotte lever ik een eigengemaakt product af en voor mijn is klantentevredenheid super belangrijk. En dat waren ze! Benieuwd wat er gemaakt zal worden van de strengen wol. 

We zijn nog een film gaan kijken, Superpets, want morgen gaat Dieter weer aan het werk. Als afsluiter zeg maar van zijn vakantie. Leuke film, wel soms een beetje spannend voor onze dochter (dat belooft voor vannacht...). 

Vanavond zit ik nog de vergadering voor van het Karrenmuseum (ik ben voorzitter van het bestuur) Met wijzigingen van statuten en intern reglement staat er een stevige agenda op de planning. Zal wel een latertje worden (en eerlijk, ik ben erg moe door het slechte slapen) 

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts