Een vroege yoga. 24 augustus 2022

 

Als een vroege vogel deed ik deze ochtend al mijn yoga sessie. Ik doe dat via een app en eerlijk, dat werkt prima, kan ik wel zeggen na meer dan een maand. In mijn leven past het gewoonweg niet om op een vaste moment naar een sportschool te gaan en de flexibiliteit die de app met zich meebrengt is ideaal. Ik kan de oefeningen doen waar en wanneer ik wil. Handig! Bovendien heb ik een programma op maat laten maken met haalbare oefeningen en tijd. En ja, ik heb er zo een baat bij. Niet dat ik ineens heel lenig ben of mager, nee, zeker niet. Maar mijn ademhaling is al wel verbeterd en mijn lijf is al wel soepeler. Alleen maar voordelen. 

Nadien de gebruikelijke boodschappen, eten klaar maken, opruimen, met de kindjes met Lego gespeeld, administratie voor simplysodesign (mijn bolletjes wolletjes zaak) gedaan, wikkels rond strengen wol gedaan, wol gewassen, gekaard ter voorbereiding van Studio Ambacht van het Karrenmuseum waar ik zondag een demonstratie geef en een proeflapje gebreid van nieuwe strengen wol. Ik doe dat altijd met gesponnen wol. Zo hebben klanten een idee welke naald het beste is, kunnen ze de wol voelen en zien. Een volle dag...

Zo nog even knuffelen met de kindjes op de bank om de dag af te sluiten.

Liefs

Sofie

Reacties

Populaire posts