Een drukke woensdag. 10 augustus 2022

Heel de dag in spanning zitten voor een bezoek aan de neus, keel en oorarts. Dit was zo een dag. Gelukkig viel het mee en is het BPPV. Lastig, maar niet onoverkomelijk (dat zijn kortstondige duizelingen). Deze ochtend was ik dan ook al vroeg wakker, want blijven liggen in bed ging niet. Mijn schoonmoeder kreeg vandaag ook een stent geplaatst en hoewel het een routine ingreep is, het is en blijft toch een ingreep aan het hart en ook dat veroorzaakte de nodige spanning. Ook bij onze kindjes. Ook die ingreep is goed gegaan, al blijft ze nog wel een nachtje ter observatie in het ziekenhuis. Gelukkig maar dat ze nog in de gaten wordt gehouden. 
Dus dan maar heel de dag bezig zijn, gedachten verzetten. De was doen, een lading bonen in de vriezer steken, alpacavacht spinnen, cv's lezen (ik ben voorzitter van het bestuur van het Karrenmuseum en er was een vacature), spelen met de kindjes, technieker voor het internet die langs kwam, gepersonaliseerde naamstickers bestellen, eten klaar maken, zwembadje poetsen, mijn talen leren (Zweeds, Noors, Frans en Latijn), telefoontje van een vriendin die vandaag een sollicitatie had. Een dag goed gevuld... 

En ja, ik ben nu heel erg moe, dus kruip ik maar op tijd in bed. Morgen een nieuwe dag.

Liefs,
Sofie

Reacties

Populaire posts