Bolletjes wolletjes. 25 augustus 2022

De foto is niet van geweldige kwaliteit (ik zou eens moeten leren hoe ik dan wél fatsoenlijke foto's kan maken). Dit zijn dus mijn bolletjes wolletjes. Handgesponnen met mijn spinnenwiel. De vachten komen van schapen die staan te grazen hier net buiten het dorp aan de rand van de Kalmthoutse heide. Ik ken de dieren, de mensen die ze verzorgen en weet dat ze een goed leven hebben. Net als bij mensen kan je aan de vachtharen van een schaap voelen of het dier gezond is. Dan is de kwaliteit veel beter. Ik ben zo trots op de bolletjes wolletjes! Het probleem is nog wel altijd op ze verkocht te krijgen. Ik heb wel een website, maar dat loopt eigenlijk niet. Markten heb ik nog niet kunnen doen omdat het niet te combineren viel met de kindjes en de man die in shiften werkt. Verkopen die ik via mond tot mond reclame. Maar dat zorgt natuurlijk niet voor de grote inkomsten. Mijn man en ik hebben het er wel vaker over om toch eens naar een markt te gaan. Zeker nu met de winter in het vooruitzicht, dan is wol een leuker item om te kopen. De kindjes worden natuurlijk ouder en misschien is het ook leuk als ze mee gaan. Wie weet...

Liefs,

Sofie

Reacties

Populaire posts