Mooie zwarte wol en een luie zondag. 31 juli 2022

En toen was het ineens de laatste dag van juli. Hup eerste maand vakantie voorbij. Op naar de volgende...

Vandaag was het werkelijk een we-doen-even-niets-dag... nou ja, niets is dan weer relatief, want uiteindelijk als ik er zo over nadenk.

Mijn spinnenwiel heeft weer gedraaid want ik wou heel graag de draden van gisteren twijnen. Wat een mooie wol is het geworden. Wit, zwart en een tikje bruin er door. Morgen wordt het beter weer en dan ga ik de streng wassen. Want ja, vandaag heeft het geregend! Daar heb ik zo naar uitgekeken, want denof was super super droog. Het is natuurlijk nog verrevan genoeg, maar alle beetjes helpen... een beetje...

Ook heb ik verder gewerkt aan mijn Shetland trui en heb ik de lavendel gezaaid en de gedroogde lavendel in een potje gedaan om te gebruiken on thee en koekjes. Ons kindjes hebben dan weer heel de dag gespeeld en tussendoor getekend. En de man had super lekker gekookt! Een mals stukje gegrild Ierse lende met patatjes en boontjes uit denof. Das genieten...

Morgen weer mouwen opstropen en onze tanden zetten in augustus. Beloofd een drukke maand te worden...

Fijne avond!

Sofie

Reacties

Populaire posts