Hoe gaat het met je vandaag?

 Hallo,


het is maandag 28 juni. Het is gek weer, warm en vochtig, ideaal voor de tuin en onze kindjes zijn begonnen aan hun laatste maandag op school.
Hoe gaat het met je vandaag? Ik hoorde laatst de tip dat als je vraagt aan iemand hoe het gaat, dit een wel heel open vraag is, maar dat als je het beperkt tot vandaag, je mensen de kans geeft om er een veel duidelijker antwoord op te geven.
Ik ben deze ochtend vroeg begonnen, zoals altijd. De wekker loopt af om 4.15, even langs de badkamer, een kop koffie, Freud een aaitje geven en hup aan de slag om te spinnen. Die vroege uurtjes zijn best wel productief en mijn lichaam is ook gewend aan het ritme. Als ik in het weekend wel eens langer blijf liggen, dan voel ik me altijd brak.
Vandaag ga ik nog spinnen en brood bakken. En natuurlijk de gebruikelijke routine met de kindjes.

Hele fijne dag!

Liefs, Sofie

Reacties

Populaire posts