Genieten van die zonnestralen

Ook zo genoten van het heerlijke zonnetje!? Ik kan het me maar amper voorstellen dat we vorige week nog zaten te bibberen en heel voorzichtig moesten rijden met alle sneeuw en ijzel. Enkel een hoopje sneeuw van onze sneeuwman herinnert er nog aan. En vandaag speelden onze kindjes weer buiten en kocht ik viooltjes om de bloembakken aan het Vossenol, een houten huisje helemaal achteraan in onze tuin, mee te vullen. En sinds vandaag staat er sla en bloemkool in onze serre. Toch gek hoe snel het allemaal kan veranderen. 

Ik heb vandaag ook mijn eerste spoel weer vol gesponnen met alpacadraad. De tweede spoel staat ook op het spinnenwiel. Het zou fijn zijn als ik deze week nog kan twijnen. Ik ben altijd benieuwd naar het eindresultaat! 

Terwijl draaide de oven op volle toeren, want ik heb alvast een chocolade spong cake gebakken en cupcakes om morgen te versieren, want... vrijdag is Mare jarig! Vijf jaar, oooo ze kijkt er zo naar uit en telt elke avond een vingertje weg op haar hand. Zo schattig.

Veel liefs,

Sofie

 

Reacties

Populaire posts