Gift of nature

Zomaar een klein cadeautje

Deze ochtend fietste ik met mijn zoontje naar school, een tocht van een paar kilometers langs de velden. Al maanden is het nog donker, mistig, regen, wind, eigenlijk werd ik er een beetje triestig van. Maar kijk deze ochtend… wat een cadeautje! De zon kwam op met nog de mist over de velden. Zo mooi. Ik ben even gestopt om van het zicht en de stilte te genieten. Wat een mooi begin van de dag.

Just a little present

This morning I road with my bike and my son to school, a trip of a couple of kilometers along fields. For months it was dark, fogy, rainy, windy, it made me a bit sad. But this morning… a little present from nature! A beautiful sunrise above the fogy fields. I stopped for a moment enjoying the moment, the silence, the sun. A nice start of the day…

Reacties

Populaire posts