Zo van die zomerdagen...

Wat een fijne dag, een echte Belgische zomerdag. Niet té warm, maar wel erg aangenaam om buiten te zijn.

Vandaag spin ik verder aan de zwarte vacht en beits ik witte wol zodat ik die morgen kan kleuren met avocado. (of overmorgen afhankelijk van de planning)

Ondertussen hangt de was buiten te drogen, heerlijk vind ik dat. En is mijn strijk helemaal weggewerkt (al is er weer nieuwe op komst met de was die buiten hangt. Tja, dat is nu eenmaal het nooit eindige verhaal van de was)

Ook de konijnenren kreeg een grondige schoonmaakbeurt. Fluffy en Vlekje halen hun korrels altijd uit het potje die ze niet lekker vinden en dat wordt altijd zo een hoopje...

En werkte ik in mijn kruidentuin. Daar kweek ik planten om ons eten te kruiden, maar ook planten om mee te kleuren en is er een poeltje waar kikkers (we zagen er gisteren 2 in springen) en salamanders in leven. Waar het bruist van de insecten (zoveel bijtjes!), libellen, vogels die komen drinken, vlinders die rond fladderen,... het is er een drukte van jewelste. Een fijne plek om even op adem te komen.

Fijne dag en liefs, Sofie

Reacties

Populaire posts