Een heerlijk begin van de week

Maandag, veel mensen hebben er moeite mee... Ook ik. Al ben ik door het luisteren naar het boek (via Storytel) van Arie Boomsma 'Volhard' stilaan overtuigd te geraken van het tegendeel. Mindset... Denken aan een verse nieuwe week, nieuwe kansen, zetten van doelen voor je dag.

Mijn doel voor vandaag? Spinnen (dat is al gelukt), wieden in de tuin (ook klaar), bananenbrood bakken (gelukt en lekker volgens onze kindjes), genieten van een kopje koffie (meerdere keren gelukt!), yoga sessie doen (ja en straks nog eens om de dag af te sluiten).

Het geeft voldoening als ik dit zo opschrijf.

Zo ga ik met Mare naar de naaister om rokjes voor haar te laten maken in haar favoriete kleurtjes van tetrastof. Handig voor op reis.


Ik wens je een fijne dag en veel liefs, Sofie

Reacties

Populaire posts